Thursday, December 23, 2010

KELUHAN ISI HATI KU.

pada tarikh 21.12.2010 adala hari paling bermakna dalam hidup aku..kerana pada hari itu adalah harijadi aku yang ke 21.entah kenapa hari itu juga hari yang begitu sedih buat ku kerana...takda sorang pun family aku yang ingat akan hari itu..entah lah..mungkin dah memanag nasib aku..dari dulu lagi aku tak pernah rasa akan tibanye hari itu..sebab aku tau yang hari itu akan menjadi hari2 biasa dalam hidup aku ini..tapi walau macam mana pun aku tetap sayangkan family aku..aku berjanji akan merubah hidup aku untuk menjadi lebih kuat dah aa\kan bersaing dengan orang orang diluar sana..aku berjanji..mak abah kakak abang dan adik adik aku syang kamu semua sangat sangat..walaupun kamu semua tak tahu..aku akan sentiasa mendoakan kamu semua semoga gembira selalu..ya allah ya tuhan ku ko bukakan lah pintu rezeki ku dan juga keluarga ku agar mendapat rezeki yang halal dan juga mendapat rahmat dari hasil titik peluh kami.semoga kami gembira hingga akhir hayat kami..

MAK AYAH KAKAK ABANG ADIK ADIK KU AMPUNKAN DOSA KU..

No comments:

Post a Comment